پرش به محتوای اصلی

اخبار

تشریح شیوه جدید ثبت شکایات در سامانه 195 برای شرکت هایfcp

تشریح شیوه جدید ثبت شکایات در سامانه 195 برای شرکت هایfcp
شیوه جدید ثبت و رسیدگی به مشکلات مشترکین سرویس اینترنت خانگی در سامانه 195 برای شرکت های fcp تشریح شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، سومین جلسه کارگروه بررسی کیفیت خدمات xDSL استان یزد با هدف بررسی درخواست ها و شکایات واصله در حوزه کیفیت ارائه خدمات اینترنت پر سرعت ثابت، به ریاست محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با حضور اعضاء این کارگروه (اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی، مخابرات منطقه یزد و شرکت های FCP فعال در استان) به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

نادری، نماینده اداره کل تنظیم مقررات منطقه مرکزی، ضمن ارایه گزارشی در خصوص وضعیت کیفیت اینترنت پرسرعت ثابت استان به تفکیک ارایه دهندگان خدمات، شیوه نامه جدید ثبت شکایات در سامانه را تشریح کرد.

در این جلسه 21 مورد از شکایات ثبت شده مرتبط با کیفیت خدمات adsl بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع مشکل و جلب رضایت مشترکین اتخاذ شد.

پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، ضمن تاکید بر ارائه سرویس مطلوب و ایجاد رضایتمندی برای مردم، گفت: جلسات به صورت مستمر و طبق زمانبندی تعیین شده برگزار و برای بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشترکین این سرویس ها، با تمام توان اقدام خواهد شد.
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۲۷۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید