پرش به محتوای اصلی

اخبار

تحقق روابط عمومی موثر با ابزار ارتباطات و فناوری اطلاعات

تحقق روابط عمومی موثر با  ابزار ارتباطات و فناوری اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، ضمن تاکید بر هماهنگی و استفاده از ظرفیت های ادارات تابعه وزارت در استان در راستای انجام فعالیت های روابط عمومی، گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که مردم، مسئولین محلی و مدیران ارشد استان، از برنامه ها، اقدامات و نتایج عملکرد حوزه ICT مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور روابط عمومی های فاوای استان تشکیل شد، با بیان اینکه در دو سال گذشته، وضعیت شاخص های فاوای استان یزد ارتقاء چشمگیری داشته و در ادارات تابعه نیز خدمات قابل توجهی ارائه شده، اطلاع رسانی این شاخص ها و خدمات را به مردم و دریافت بازخورد و نظرات مخاطبان را از وظایف روابط عمومی ها دانست.

پاکدل با توجه به اهمیت تسلط روابط عمومی های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ابزار های روز عصر ارتباطات و فضای مجازی، به برگزاری دوره های آموزشی در این خصوص تاکید کرد.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، با بیان این که تبلیغات با روابط عمومی تفاوت بسیار دارد، گفت: روابط عمومی ها باید با بیان صادقانه و به دور از بزرگنمایی مردم را در جریان نتیجه عملکرد ادارات و سازمان ها قرار دهند و از طرفی، نظرات و انتقادات مردم را به سیستم منتقل کنند تا اصلاح مستمر وضعیت در جهت حفظ سطح رضایت عمومی از خدمات فراهم شود.

در ادامه این نشست، سایر حاضران، با معرفی برخی فعالیت‌ها در حوزه کاری شان، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های فاوای استان یزد، با حضور محمدرضا پاکدل، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، روابط‌عمومی‌ این اداره کل، ارتباطات زیرساخت، پست، پست‌بانک و مخابرات منطقه یزد برگزار شد و در پایان این جلسه، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، با اهدای لوح از تلاش‌ها و خدمات دست‌اندرکاران روابط عمومی تقدیر گردید.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۱۹
تعداد بازدید : ۲۴۸

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید