پرش به محتوای اصلی

اخبار

آغاز مرحله دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان یزد

آغاز مرحله دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان یزد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی، ضمن اشاره به عملکرد کارگروه در طول سال گذشته، گفت: با تکمیل فرآیند ارزیابی دفاتر پیشخوان، کیفیت ارائه خدمات به مردم بهبود می یابد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی این استان در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان و ICT روستایی که بصورت همزمان با جلسه کارگروه نظارت بر ایفای تعهدات دفاتر دارای پروانه، برگزار شد، از موافقت کارگروه برای صدور پروانه جدید برای ایجاد یک دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و یک دفتر پیشخوان شهری خبر داد و گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه تاکنون مجموعا در سطح استان یزد 69 پروانه جدید برای دفاتر ICT روستایی و پیشخوان شهری صادر شده که در کنار دفاتر قبلی، درحال فعالیت و خدمات دهی به مردم می باشند.

پاکدل افزود: با توجه به آغاز مرحله دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سال 1400 ضروری است تمامی دفاتر پیشخوان دولت اعم از شهری و روستایی، از تاریخ 17 فروردین ماه 1400 به مدت 20 روز، با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://geps.cra.ir نسبت به بررسی، تکمیل و رفع مغایرت اطلاعات اقدام نمایند.


براساس این گزارش، در بیست و سومین جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی استان و هجدهمین جلسه کارگروه نظارت بر ایفای تعهدات دفاتر دارای پروانه، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، خردمند سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صابری مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری، نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی حضور داشتند.
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۹۳

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید